Wednesday, April 04, 2007

Human Player - ヒューマンプレーヤー


Human Player - ヒューマンプレーヤーで性格診断してみたら、なんと『H.トラブルメーカータイプ』という意外な結果になった。 あまりにも期待とかけ離れていたので再度実行したが同じ結果だった。 まぁ、こうした現実を受け入れるしかないな。
ちなみにマリア君は『A.スーパーヒーロータイプ』だったんだよね。これも意外な感じだが、ある意味当たっているところもあるのかな? 当面この全く違うタイプを行動をモニターしてみるね。

2 Comments:

Blogger Bijoy said...

interesting stuff you have got here Human Player is that really work like that .will be back soon. keep up the good work.
regards Biby - Blog

Wed Apr 04, 04:19:00 AM GMT+9  
Blogger starman said...

yes, it's really interesting stuff. i'll keep up though the human type, "trouble maker", is not just like me.

Thu Apr 05, 04:22:00 AM GMT+9  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home